ART PHOTO BCN

DATES

26/10/24 al 29/10/24

LLOC

Disseny Hub Barcelona

Plaça de les Glòries Catalanes, 37-38 (Barcelona)

Logotip Art Photo BCN

Del 26 al 29 d’octubre de 2023 se celebra al Disseny Hub de Barcelona el festival i fira de fotografia Art Photo Bcn.

Art Photo Bcn és un punt de trobada entre les autories, el circuit artístic i els amants de la fotografia. Un Festival que treballa per la incursió de nous valors creatius acostant les seves obres i projectes al públic general i especialitzat.

 


L’IEFC participa en dues activitats:

Beca de formació

Atorgat a una de les autories participants en l’apartat de Visionats de projectes, en el qual Josep Maria de Llobet, director de l’IEFC, forma part del grup de visionadors.

Fira Art Photo BCN

Laura Aranda i Pau Vendrell donaran a conèixer i comercialitzaran la seva obra artística.

Laura Aranda (1994).  Fotògrafa (IEFC) i antropòloga (UB). Els seus projectes transiten per un reiterat qüestionament sobre l’adequació de la fotografia per a, segons les seves paraules: “acostar-me al món, desnaturalitzar el conegut (i) reflexionar”; una base argumental sustentada en la plasticitat matèrica amb la qual dota a les seves imatges.

Foto: Laura Aranda
© Laura Aranda

Pau Vendrell (1998). Fotògraf i creatiu (IEFC). La seva relació professional en l’espai del disseny confereix als seus projectes artístics d’un sentit visual afí per a indagar en com el subconscient percep l’espai físic com el temps del passat. En aquest sentit, l’autor afirma: “la creativitat és connectar coses”.

Foto: Pau Vendrell
© Pau Vendrell

Disseny Hub
Pl. de les Glòries Catalanes 37-38
Barcelona

Obertura al públic dijous 26/10, 17 a 20 h
Divendres 27/10, 11 a 20 h
Dissabte 28/10, 11 a 20 h
Diumenge 29/10, 11 a 19 h