INFORMACIÓ PRÀCTICA

DATES

Del 5 al 20 de Juliol de 2019

LOCALITZACIÓ

Centre Cívic Matas i Ramis

Carrer de Feliu i Codina, 20. Barcelona

HORARI

De dilluns a divendres, de 8:30 a 22:00 h

Dissabtes de 9:00 a 14:00 h

INAUGURACIÓ

Dimecres 5 de Juny a les 19:30 h

Alicia Sanz

El dimecres 5 de Juny, a les 19:30 s’inaugura l’exposició Un final escrito, d’Alicia Sanz, alumna del Graduat en Fotografia de l’IEFC, que es pot veure fins al 20 de Juny de 2019 al Centre Cívic Matas i Ramis de Barcelona.

Un final escrito

Si hi ha un Déu haurà de suplicar que el perdoni.
Frase escrita per un presoner jueu en un mur d’un camp de concentració.

Fotografies realitzades en el camp de concentració de Sachsenhausen, situat a prop de Berlín. Va ser el primer camp que es va construir després que Himmler, líder de les SS, assumís el poder com a Cap de la Policia Alemanya

Presento un recorregut pels diferents espais del camp com a homenatge a tots aquells que van patir i van morir en aquest lloc.

Alicia Sanz

Aquesta exposició és un acord de col·laboració amb el Centre Cívic Matas i Ramis per donar projecció als treballs dels estudiants de l’IEFC.

Centre Cívic Matas i Ramis

Adreça: Carrer de Feliu i Codina, 20. Barcelona
Dates: del 5 al 20 de Juny de 2019
Horari: dilluns a divendres, 8:30-22:00 h; dissabtes, 9:00-14:00 h