Saltar contingut
IEFC
Subscriure's a la Newsletter

    Català/Español

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Youtube
  • Vimeo
  • In
  • Institut
    • Columna
      • Instal·lacions
      • Equip humà
      • Situació i Contacte
  • Escola
    • Columna
      • Graduat en fotografia
      • Cursos d’especialització
      • Postgraus de Fotografia
      • Cursos Online
    • Columna
      • Cursos d’Iniciació
      • Tallers de cap de setmana
      • Cursos per a Joves
      • Cursos d’Estiu
    • Separador
    • Columna
      • Equip Docent
      • Instal·lacions
      • Promoció de l’alumnat
      • Vivim la fotografia
    • Columna
      • Borsa de treball
      • Campus Virtual
      • Carnet IEFC
      • Fotografies d’alumnes
  • Documentació
    • Columna
      • Arxiu històric fotogràfic
      • Biblioteca
      • Fototeca
      • Col·lecció Miquel Galmes
    • Columna
      • Recerca
      • Divulgació
      • Formació
  • Activitats culturals
    • Columna
      • Exposicions fotogràfiques
      • Jornades de fotografia
      • Promoció cultural
    • columna
      • Activitats per a escoles i entitats
      • Lloguer d’exposicions
      • Cursos a mida
  • Notícies
  • Agenda
  • Campus Virtual
Foto: Marc ReyesFoto: Marc Reyes
Foto: Marc Reyes
Il·luminació en el Bodegó Publicitari
Impartit per:Marcelo Isarrualde
Il·luminació en el Bodegó Publicitari
Impartit per: Marcelo Isarrualde

INFORMACIÓ PRÀCTICA

DURADA

75 hores (25 sessions de 3 hores)

DATES

Del 19 d'Octubre de 2021 al 10 de Maig de 2022

HORARI

Dimarts de 19 a 22 h

PREU

1.335 €

DESCOMPTES

IEFC / UPIFC / AFPE: 1.205 €

FINANÇAMENT

Ens adaptem a les teves necessitats finançant (sense recàrrec) el teu curs a mida. Consulta’ns a secretaria (info@iefc.cat)!

Mentre dura el curs, l'alumne disposa de l’Adobe Creative Cloud gratis.

Títol reconegut per la UVIC:

Universitat de Vic
La llum com a element persuasiu en el bodegó publicitari.

Matrícula

  • Escola
  • >
  • Cursos d'especialització
  • >
  • Il·luminació en el Bodegó Publicitari

  • Descripció
  • Docència
  • Continguts
  • Metodologia
  • Informació pràctica
  • Descripció
  • Mentre duri el curs, es proporciona als alumnes de manera gratuïta l’Adobe Creative Cloud (que inclou els programes Photoshop, Lightroom i Indesign, entre d’altres), per tal de poder realitzar els exercicis i seguir el curs amb el màxim aprofitament.

    Dirigit a:

    Fotògrafs i estudiants de fotografia que vulguin coneixer i aprofundir en el domini de la llum aplicada al bodegó publicitari.

    Objectius:

    Formar l’alumne/fotògraf en el domini de les tècniques d’il·luminació d’estudi aplicades a la fotografia de bodegó publicitari, aportant una mirada personal i creativa.

    Com relacionar-nos amb els clients i quins criteris seguir en la confecció de pressupostos.

    Preparar un book professional a partir de les encàrrecs realitzats al llarg del curs.

    Llegir més
  • Docència
  • Continguts
  • Metodologia
  • Informació pràctica
Mentre duri el curs, es proporciona als alumnes de manera gratuïta l’Adobe Creative Cloud (que inclou els programes Photoshop, Lightroom i Indesign, entre d’altres), per tal de poder realitzar els exercicis i seguir el curs amb el màxim aprofitament.

Dirigit a:

Fotògrafs i estudiants de fotografia que vulguin coneixer i aprofundir en el domini de la llum aplicada al bodegó publicitari.

Objectius:

Formar l’alumne/fotògraf en el domini de les tècniques d’il·luminació d’estudi aplicades a la fotografia de bodegó publicitari, aportant una mirada personal i creativa.

Com relacionar-nos amb els clients i quins criteris seguir en la confecció de pressupostos.

Preparar un book professional a partir de les encàrrecs realitzats al llarg del curs.

Llegir més

Marcelo Isarrualde

Com a arquitecte obté la beca Fulbright Advanced Research Award. Com a fotògraf obté la Seven Young Latinamerican Artist Exchange i nombrosos premis de fotografia.

La seva trajectòria professional com a fotògraf s’inicia en el reportatge per a mitjans de premsa. En aquest període participa al Taller de Fotografia Periodística de la Plata (Argentina), impartit per Sebastiao Salgado, Susan Meiselas, Fred Ritchin, Abbas, Robert Pledge, entre d’altres.

Des de 1991 viu i treballa a Barcelona, ​​dedicat essencialment a la fotografia professional en l’àmbit del retrat editorial i publicitari. Des de l’any 2000 al 2007 treballa com a Director de Fotografia del Departament de Fotografia del grup editorial Edipresse / Hymsa, a Barcelona. Actualment treballa per a diversos mitjans editorials i publicitaris: Esquire, Downtown, Gentleman, FHM, Disseny Interior, Psichologies, TWBA, Revolution, Leo Burnett, Karpa, MNAC, MACBA, Cosmo Caixa, entre d’altres.

Al seu torn, ha desenvolupat una activitat docent a GrisArt durant 26 anys, a més de formar part de l’equip docent del Idep, Seeway i col·laborar en el Màster de Fotografia a Elisava. Ha impartit cursos al CITM de la Universitat Politècnica de Catalunya, i tallers d’estiu a l’Escola d’Arts d’Osca, Osca Imatge, Tarazona Foto i Escola Lens a Madrid. Ha participat també a les aules digitals de Sonimag-Foto a Barcelona i Foto Vendes a Madrid.

Des de Setembre de 2011 ha iniciat un bloc sobre tècniques d’il·luminació que en aquests anys anys ha tingut més de 200.000 descàrregues dels seus continguts.

És ambaixador Profoto i BenQ.

http://isarrualde.com/

Fotografia de bodegó de Marcelo Isarrualde:

  • Disseny gràfic
  • Menjar
  • Cosmètica
  • Bosses
  • Mobiliari
  • Bicicletes
  • Motos
  • Cotxes
Llegir més

Continguts:

  • Tècniques de bodegó publicitari.
  • Tècniques d’il·luminació i efectes especials aplicats a temes com: alimentació i begudes, joieria, perfumeria i cosmètica, música, marroquineria, tèxtil i complements, petit electrodomèstic, electrònica, inox, cristall, ceràmica i il·lustrativa editorial, entre d’altres.
  • Equips fotogràfics: càmeres i sistemes analògics o digitals.
  • L’attrezzo i materials apropiats per cada tipus d’encàrrec.
  • El mercat, anàlisi de la imatge publicitària de producte.
  • La relació amb el client, la interpretació conceptual del encàrrec i la seva posterior realització.
  • El pressupost i el càlcul de costos: factors a tenir en compte.
  • Les sessions pràctiques es realitzen amb càmeres de 9×12 de l’IEFC, amb suport digital i analògic, i amb les càmeres dels alumnes.
  • Masterclass de retoc i composició fotogràfica amb Luis Álvarez

Al llarg del curs es realitzen sortides a estudis especialitzats en bodegó i fotografia publicitaria, com ara:
Becky Lawton, Francesc Arnó, i Ramón Estudio.

Llegir més

Metodologia

Les sessions pràctiques es realitzen amb càmeres Phase One de l’IEFC, i amb les pròpies dels alumnes, i amb portàtils amb Capture One.

Al llarg del curs es realitzen sortides a estudis i empreses especialitzades en bodegó i fotografia publicitària com ara: Fotoempresas, EGM, Joval Arderiu Studio, Becky Lawton…

 

Llegir més
  • Foto: Bernat Joval
  • Foto: Bernat Joval
  • Foto: Bernat Joval
close

Il·luminació en el Bodegó Publicitari

 
Informació pràctica
  • Durada: 75 hores (25 sessions de 3 hores)
  • Dates: Del 19 d’Octubre de 2021 al 10 de Maig de 2022
  • Horari: Dimarts de 19:00 a 22:00 h
  • Preu: 1.335€ (Estudiants de l’IEFC / Afiliats UPIFC / Associats AFPE: 1.205€)
  • Accés: Entrevista

 

Finançament: Ens adaptem a les teves necessitats finançant (sense recàrrec) el teu curs a mida. Consulta’ns a secretaria (info@iefc.cat)!

 

* En cas de no assolir el nombre mínim d’inscripcions, s’anul·la el curs i es retornen els diners.


Requisits d’accés

Abans de matricular-se, els nous alumnes, han d’enviar a l’adreça especialitzacio@iefc.cat el que es detalla a continuació:

  • C.V. complet
  • Portfoli de màxim 20 imatges, si és possible relacionades amb la temàtica del curs. Format JPG de 800 px del costat més llarg.
  • Breu text de motivació

Un cop acceptats es pot tramitar la matrícula.

Per qualsevol dubte previ, contacteu amb Joan Ribó (coordinador de cursos d’especialització): jribof@iefc.cat.

* Alumnes i ex-alumnes del Graduat cal parlar prèviament amb Joan Ribó (jribof@iefc.cat) Coordinador de Cursos d’Especialització.


Títol reconegut per la UVIC:

Universitat de Vic

Llegir més

Matrícula

Postgrau en fotografia publicitària i corporativa

120 hores + Projecte

Mesures COVID

Demana informació

Vull rebre informació sobre activitats culturals, oferta formativa i altres informacions destacades de l’IEFC
He llegit i accepto la política de protecció de dades
Enviant dades... S'han enviat les dades amb èxit. Li respondrem tan aviat com sigui possible. Gràcies per contactar amb nosaltres! No s'ha pogut enviar les dades.

També pot trucar al telèfon:

93 494 11 27
689 889 369
Ens trobaràs a:

C/ Comte d’Urgell, 187
08036 Barcelona
(Recinte Escola Industrial)
Metro: Hospital Clínic (Línia 5)
Tren: Estació de Sants

Compartir

  • Compartir
  • Tweet
  • Enviar
  • Imprimir
Instal·lacions
Equip docent
Borsa de treball
Promoció d'alumnes
Continguts relacionats
Foto: Becky Lawton
Escola

Masterclass de bodegó alimentari a l’estudi de Becky Lawton

IEFC

C/ Comte d'Urgell, 187

08036 Barcelona

Tel. 93 494 11 27

Tel. 93 494 11 27

WhatsApp. 689 889 369

WhatsApp. 689 889 369

info@iefc.cat

Institut

Instal·lacions

Equip humà

Situació i Contacte

Escola

Graduat en Fotografia

Cursos d'Especialització

Postgraus de Fotografia

Cursos Online

Cursos d’Iniciació

Tallers de cap de setmana

Cursos per a Joves

Cursos d'Estiu

Equip docent

Instal·lacions

Promoció de l’alumnat

Borsa de treball

Fotografies d'alumnes

Vivim la fotografia

Campus Virtual

Documentació

Arxiu històric fotogràfic

Biblioteca

Fototeca

Recerca

Divulgació

Formació

Col·lecció Miquel Galmes

Activitats culturals

Exposicions fotogràfiques

Jornades de fotografia

Promoció cultural

Activitats per a escoles i entitats

Lloguer d’exposicions

Cursos a mida

2022© Institut d'Estudis Fotogràfics
de Catalunya.
Avís legal | Política de cookies

Utilitzem cookies per personalitzar la teva experiència. Si segueixes navegant estaràs acceptant el seu ús. Més informació.