Aquest curs està destinat a alumnes fotògrafs amb coneixements de nivell mitjà-avançat que vulguin aprofundir en l’àmbit de la fotografia de retrat d’autor, bellesa i editorial, treballant juntament amb models i estilistes.
Aquest curs es centra en conèixer i practicar les diferents tècniques d’il·luminació i presa en estudi i en localització per als diferents gèneres dins l’àmbit del retrat.
Entre d’altres temes, s’imparteixen coneixements sobre com transmetre a el/la model l’actitud davant la càmera i com dirigir el posat, i així aconseguir l’atmosfera adequada, potenciant la creativitat del fotògraf.
Els alumnes aprenen com disparar de forma ràpida i eficient, la comunicació amb el/la model i com aconseguir un portafolis i presència online.
El curs inclou pràctiques a l’exterior.
Paola de Grenet
És una fotògrafa professional amb més de 25 anys d’experiència. Després d’estudiar Disseny Gràfic a Londres, es va establir a Barcelona el 2003, especialitzant-se en retrat i reportatge. Les seves imatges han estat publicades a mitjans com The Guardian, El Mundo i El País. Ha estat guardonada amb el Premi Marco Pesaresi el 2009, la beca FotoPres07 i mencions honorífiques al Premi Julia Margaret Cameron (2020/2023). La seva obra forma part de la col·lecció d´art del Banc Sabadell.
- Il·luminació per a diferents tipus de retrat
- Retrat en localització
- Retrat d’estudi
- Equipament professional
- Retrat d’autor
- Retrat editorial
- Retrat de bellesa
- Edició d’un portafolis de retrat
Pràctiques:
- Sessions a l’estudi
- Una sessió amb models
- Sessió a l’exterior amb equip d’il·luminació portàtil
Informació pràctica
Requisits: Curs d’Iniciació al Retrat o equivalent.
Durada: 24 h (8 classes de 3 h)
Horari: Dijous, 16 a 19 h
Dates: 30/04/26 al 18/06/26
Material: Càmera
Preu: 305 €
Descomptes: Alumnes i exalumnes IEFC: 10% descompte
15% de descompte a partir del 3er curs d’iniciació. Mateix any acadèmic.
Descomptes no acumulables.
En cas de no assolir el nombre mínim d’inscripcions, s’anul·la el curs i es retornen els diners.


Compartir