Els alumnes del Curs d’Especialització en Teatre i Espectacles de l’IEFC, impartit per Pedro Cano, col·laboren amb la 28a edició del Festival Folk Internacional Tradicionàrius fent el seguiment fotogràfic de tot el festival, que es celebra del 9 de gener al 27 de març de 2015.
El festival Tradicionàrius compta amb una cinquantena d’actes i concerts i amb la participació de més de seixanta grups i artistes principalment catalans però també vinguts de diferents països; amb l’objectiu de donar visibilitat al treball dels músics en l’àmbit de la recreació i interpretació de la música tradicional i servir de plataforma i altaveu de les seves propostes més innovadores i experimentals.
Els alumnes de l’IEFC hi col·laboren fent fotografies de diferents actes i concerts, i un cop acabat el festival fan una exposició al vestíbul del Centre Artesà Tradicionàrius (CAT).
Els alumnes del Graduat i dels Tallers i Cursos d’Especialització i els professors de l’IEFC gaudeixen d’un 20% de descompte en els concerts del Tradicionàrius. Els alumnes cal que presentin el carnet d’estudiant i els professors el seu DNI avisant que són professors de l’IEFC.
Compartir