Dirigit a:
Estudiants de fotografia i fotògrafs que ja tinguin una base dels conceptes d’il·luminació en estudi, treballar les imatges en capes i fer traçats.
Que vulguin conèixer tècniques, recursos i metodologies de treball per adaptar-les a qualsevol classe d’encàrrec de la fotografia publicitària comercial de producte.
Objectius:
Aconseguir resoldre qualsevol encàrrec des de la vessant tècnica d’il·luminació i els conceptes de postproducció que necessiten les imatges segons el tipus d’encàrrec, Packshoot, Ecommerce, Fotografía Publicitària.
Completar un Book professional a partir de les imatges realitzades al curs.
Leandre Escorsell
Després de dos anys com alumne a l’IEFC, segueix la seva formació com a assistent del fotògraf Agustí Gifré a l’estudi Impuls de Barcelona.
L’any 1994 obre el seu primer Estudi dedicat a la fotografia Publicitària.
Exigent y perfeccionista en el seu treball, ha realitzat diferents campanyes per a clients com Tous, Natura Bissé, Revlon, Puig Parfums, Freixenet, Mango, Skyendor, Radiant.
I a publicat les seves fotografies en revistes com: Woman, Men´s Health, Living Deco, Interiores i El País Semanal.
Professorat Col·laborador
EGM – Laboratori gran format.
Xavier Carreras – Retoc.
Becky Lawton – Gastronomic.
Guillem Lopez– Ecommerce.
Joval/Arderiu Studio – Publicitat.
Adrià Rosell/Maider Mendaza – Direcció d’art.
Agencia de Models – Parts del cos.
Continguts:
Equipaments d’il·luminació, metodologia de treball segons el producte a fotografiar. Captura de la imatge i encàrrec per a postproducció.
Tipus de càmeres i resolucions que es necessiten segons el tipus de foto a realitzar.
Plantejament del set design o àrea de treball segons el projecte, direcció d’art, brieffing i timming.
Staff segons: producció, assistent, retocador estilista, set designer, localitzador i home economist.
Metodologia
Les sessions pràctiques es realitzen amb càmeres Phase One P45+, Fuji GFX i Canon Full frame amb objectius macro de l’IEFC, i amb les pròpies dels alumnes, conectades amb portàtils MAC amb Capture One.
Aula de lliure accés, a fora d l’horari del curs, per finalizar els diferents projectes del curs.
Practica de Bodegó amb llum natural a l’exterior (Recinte Escola Industrial )
Treballant diferents projectes com: Bellesa i complements, Cosmètica i perfumeria, Macrofotografia ( rellotges i joieria ), Gastronòmic, Ecommerce, Packaging…
Bodegó Publicitari
Durada: 87,5 h (25 sessions 3,30 h)
Dates: 07/10/24 al 05/05/25
Horari: Dilluns, 15:30 a 19 h
Preu: 1.557€
Descomptes: Estudiants IEFC | Afiliats UPIFC | Associats AFPE: 1.401,5€
Accés: Entrevista
En cas de no assolir el nombre mínim d’inscripcions, s’anul·la el curs i es retornen els diners.
Requisits d’accés
Tenir coneixememts de tecniques d’il.luminació d’estudi.
Digital: Tenir coneixements àgils en l’ús de capes, en format multidispar
Abans de matricular-se, els nous alumnes, han d’enviar a l’adreça especialitzacio@iefc.cat el que es detalla a continuació:
- C.V. complet
- Portfoli de màxim 20 imatges, si és possible relacionades amb la temàtica del curs. Format JPG de 800 px del costat més llarg.
- Breu text de motivació
Un cop acceptats es pot tramitar la matrícula.
Per qualsevol dubte previ, contacteu amb Joan Ribó (coordinador de cursos d’especialització): jribof@iefc.cat.
* Alumnes i ex-alumnes del Graduat cal parlar prèviament amb Joan Ribó (jribof@iefc.cat) Coordinador de Cursos d’Especialització.
Títol reconegut per la UVIC:
Compartir