Les tècniques i coneixements pràctics que s’explicaran durant el curs es vehicularan seguint el fil conductor dels diferents camps en què es poden aplicar, com a retoc e Commerce, Moda, Bodegó Publicitari i Arquitectura.
Dirigit a:
Fotògrafs que vulguin adquirir els coneixements necessaris per poder realitzar feines professionals de retoc digital publicitari.
Estudiants graduats a l’IEFC o altres escoles amb titulació similar, que ja tenen un coneixement ampli de retoc fotogràfic.
Objectius:
Endinsar-se en el món professional del retoc digital publicitari no tan sols en l’aprofundiment de les eines existents i l’aplicació de tècniques específiques sinó, també, en el coneixement de rols i procediments adients per garantir el fluxos de treball correctes, adients a cada encàrrec i que en garanteixin la seva qualitat al mateix temps que augmentem la nostra professionalitat dins un sector cada dia més competitiu.
Xavi Carreras
Retocador freelance desde 1998, en 2004 funda el estudio Haut Touch Retouching Studio, junto a Dani Caño, desde donde ofrece servicios de Retoque Digital, Asistencia Digital, Impresión de pruebas CMYK con certificación ISO, asi como imágenes CGI y AI. Desde 2014 dirige el curso de Retoque Digital Profesional de IEFC.
Marc Reyes
(Puigcerdà 1997)
Graduat en fotografia per l’IEFC, especialitzant-se en bodegó i retoc publicitari.
Des de 2019 forma part de l’estudi de retoc Haut Touch.
Freelance de fotografia esportiva, cobrint esdeveniments esportius (ciclisme, trail running, mtb) publicant en mitjans del sector des de 2016.
– Gestió del color, resolucions i conversions de sortida.
– El retoc en la fotografia publicitaria.
– Eines de revelat Ligthroom.
– Revelat C1 Pro.
– Recursos fotogràfics amb IA.
– Retoc ressolutiu i ecommerce.
– Retoc Moda.
– Retoc Bodegó Publicitari.
– Retoc Arquitectura.
– Revisió i presentació projectes finals.
Metodologia
L’estructura de les classes és:
- 30′ de correció exercici classe anterior
- 15′ de pràctica / preguntes / descans alumnes
- 30′ de contingut
- 15′ de pràctica / preguntes / descans alumnes
- 30′ de contingut
Grup online
Un cop finalitzada la classe, es penja la gravació de la classe a la plataforma de l’IEFC per al posterior visionat.
Les classes es fan via Zoom. Si no pots assistir a la sessió online pots visionar la gravació de la classe amb un enllaç privat. (Les classes es graven en qualitat HD)
Avaluació
L’alumne ha d’assistir a totes les sessions obligatòriament.
Ha de lliurar tots els exercicis amb el nivell que estableixi el professor.
En cas contrari, no s’obté el Diploma del curs, ni els crèdits per al Postgrau de l’IEFC.
Retoc Digital Publicitari
Durada: 60 h (20 sessions online de 3 h)
Modalitat: Online i Presencial.
Equip imprescindible per realitzar el curs Online:
• Monitor per a fotografia o vídeo de + 21 polzades (recomanable).
• Tauleta digitalitzadora (Wacom, Huion o XP-Pen) mida M o L (mida S si només es treballa amb portàtil).
• Connexió a Internet per cable directe a router per garantir un bon seguiment, o connexió estable per WIFI.
• Auriculars amb micròfon (serveixen els de telèfon).
En cas de no disposar d’algun d’aquests materials, l’escola facilita a l’alumne la informació necessària i els possibles descomptes a través del Carnet d’Estudiant de l’IEFC.
Preu: 1100 €
Descomptes: Estudiants IEFC | Afiliats UPIFC | Associats AFPE: 990 €
En cas de no assolir el nombre mínim d’inscripcions, s’anul·la el curs i es retornen els diners.
Requisits d’accés
Prova d’accés:
[Descarrega la prova d’accés:]
Requeriments mínims:
- Utilitzar amb destresa les capes, les màscares i les opcions de fusió.
- Control de l’eina de traçats i seleccions ràpides.
- Treballar fluidament, utilitzant les abreviacions de teclat i les accions.
- Utilització de la tauleta gràfica.
Per qualsevol dubte previ, contacteu amb Joan Ribó (coordinador de cursos d’especialització): jribof@iefc.cat
Títol reconegut per la UVIC:
Compartir