Acompanyar les nostres fotos amb textos i paraules per promocionar-nos en mitjans digitals requereix unes habilitats i codis específics.
En aquest taller ensenyem els recursos imprescindibles per crear una estratègia de comunicació d’una manera senzilla i eficaç.
El taller està pensat per a alumnes amb un nivell bàsic i/o intermedi. No es tracta d’un taller avançat de màrqueting digital.
És teòric i participatiu. En l’última part del taller, es visionen webs, blocs o perfils dels alumnes que ho desitgin com a pràctica d’optimització en grup.
El taller permet a l’alumne definir la seva pròpia marca personal i continguts per optimitzar la seva presència digital.
Laura Calonge
(Barcelona, 1969) Fotògrafa, escriptora i especialista en continguts.
Va estudiar Fotografia a l’IEFC, Llicenciada en Humanitats (UOC, 2009) i Màster en Comunicació digital (UAO CEU, 2015).
Fotògrafa de premsa en els seus inicis -actualment freelance a SOPA Images-, compta amb una àmplia trajectòria com a escriptora de reportatges especialitzats (Grup Zeta, MC, RPM), articles d’opinió sobre cultura i societat (The Objective, BarcelonaDot) i autora d’un llibre-guia sobre turisme cultural (Ed.Cúpula, 2012).
Des 2017 també imparteix tallers d’escriptura i comunicació digital (Porta22).
Dissabte d’11:00 a 14:00 h.
- On cal estar? Públic objectiu i canals.
- Paraules clau i eines SEO perquè et trobin més i millor.
- Definir la marca personal com a fotògrafs.
Dissabte de 15:00 a 18:00 h.
- Casos d’èxit i altres exemples.
- Dissenya la teva estratègia de continguts.
- Eines gratuïtes en línia.
Informació pràctica
Data:
Dissabte 10 d’Abril de 2021
Preu:
105 €
(Alumnes i ex-alumnes de l’IEFC: 5% de descompte).
* En cas de no assolir el nombre mínim d’inscripcions, s’anul·la el curs i es retornen els diners.
Material necessari:
- Aconsellable (però no imprescindible) mostres o links de treballs fotogràfics realitzats per l’alumne.
- Smartphone.
Compartir